27 februari, 2011

Eyes&Pictures

Haii everybody!
Hadden jullie een leuk weekend? Ik niet echt, want ik was ziek ;s
Ik heb trouwens al best lang niet geschreven he!
Daarom probeer ik er nu wat leuks van te maken ;D
Ik bedacht dit:

Hier had ik wat groene oogschaduw boven mijn oog gesmeerd.
De roze oogschaduw heb ik helemaal rond mijn oog gesmeerd.
En met eyeliner heb ik een krulletje gemaakt.
En natuurlijk mascara!



Ik had donkerpaarse oogschaduw rond mijn oog
gesmeerd en daarna zilvere glitters erop. Ik had gedacht
dat het een beetje donker ging worden, maar het valt
best mee en is zelfs nog mooi ook!



Met alleen deze foto's vind ik het een beetje saai, dus doe ik er maar wat foto's van mij bij! haha,
ze zijn niet bewerkt dus niet echt super mooi ofzo ;)
























Dit is niet echt een super leuke post ofzo, maar ik beloof dat die de volgende keer wel heel leuk is!
Lots of love,
Sanne

2 opmerkingen:

Thank you for visiting my blog,
and thank you for your reaction.
I really appreciate it!♥